Janko Tipsarevic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Dobrodosi na 4um o Janku Tipsarevicu!!!!

Početna stranicaPočetna stranica  PretraľnikPretraľnik  Latest imagesLatest images  RegistracijaRegistracija  LoginLogin

Jelena Fanovima

Location : na fudbalskom terenu sa RBD-om
Registration date : 16.02.2008

Jelena Fanovima Empty
PostajNaslov: Jelena Fanovima   Jelena Fanovima Icon_minitimesub vel 16, 2008 9:22 pm

Evo sta kaze J.J
nasla sam na njenom site-u

11.02.2008.

Nedelja za odmor

Ćao moji prijatelji,

Super je osećaj kada mogu da vam pišem dok se odmoram posle svih treninga ove nedelje bez obzira što sam opet povredila leđa. Danas mi je slobodan dan pošto je nedelja i posvetila sam se sebi tako što sam posetila kozmetičke salone i par dobrih šoping centara. Skroz sam opsednuta kozmetikom i nakitom. Valjda je to dobro. Bitno je da izgledam dobro na i van terena.

Posle Fed Cup-a, vratila sam se u Beograd gde sam provela dva dana uglavnom sa svojom porodicom, uradila sam nekoliko terapija i u ponedeljak uveče sam imala proslavu sa Fed Cup timom u restoranu Bolero. Bilo je baš zabavno, odlična prilika da se zabavim sa celim timom i ljudima sa kojima sam došla. Obožavam domaću muziku, a pevali su Lepa Brena, Stevan Anđelković, Darko Filipović, Jadranka Barjektarević, Nada Topčagić, Ana Bekuta, Dinča, itd. Obožavam da igram i možete da vidite par slika u mojoj foto galeriji kako sam provela par sati na štiklama pokazujući dobre pokrete i na podijumu.

Jelena Fanovima Xni5v7Posle neprospavane noći morala sam rano da ustanem u utorak jer sam imala let. Putovala sam za Ameriku i čekao me je dug put. Toliko sam bila umorna da sam prespavala skoro ceo put. Sve je prošlo ekspresno, najbolje je prespavati što sam i uspela i bila sam spremna za treninge u sredu. Trenirala sam sa dva trenera: teniskim i kondicionim. Osećala sam se odlično, zaboravila sam kako je to igrati bez bola u telu, svakim danom sam sve više ojačala i odjednom u subotu pred kraj mog treninga sam osetila jak bol u leđima. Mnogo sam se iznervirala. Jednostavno ne mogu da ostanem zdrava duže od nekoliko dana. Danas sam se odmarala ne bi li opustila telo, ali najverovatnije ću posetiti Srbiju na kratko kada se uputim za Dohu. Moji doktori mi najbolje pomažu i iskoristiću priliku da se oporavim dan-dva u Beogradu i zdravsteveno spremim za turnire na Bliskom istoku.

Jelena Fanovima AlkbicImam iznenađenje za sve vas. Početkom ove nedelje imaćete prilike da vidite reklamu za Reebok koju sam snimila, zove se “Framed”. Videćete skraćenu verziju koja traje oko 2 minuta, ali u skoroj budućnosti ćemo staviti i celu verziju dokumentarnog filma sa snimanja reklame. Pričala sam vam ranije o mojoj saradnji sa Britani Snou iz filma “Lak za kosu”. Ona je bila režiser reklame, a ja glavna zvezda. Nadam se da će vam se svideti.

Moja mama me zove iz druge sobe, moramo da krenemo na večeru. Pisaću vam uskoro o stanju moje povrede i svega ostalog sto se dešava…

Volim vas puno… JJ
[Vrh] Go down

Jelena Fanovima
[Vrh]
Stranica 1 / 1.
 Similar topics

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.